דף הבית » דיוור אלקטרוני
עורך תבניות פשוט ומתקדם (Drop & Drag) מאפשר לכם לערוך ולעצב אימיילים רספונסיביים) מותאמים לכל מסך מחשב או מכשיר נייד (בצורה פשוטה, מהירה ומקצועית תוך דקות!
התאימו את עיצוב הניוזלייטר לצרכים של קהל היעד שלכם. תוכלו להוסיף טקסט, תמונות, תמונות GIF ,כפתורים ואייקונים של רשתות חברתיות וכן לצרף קבצים
לדיוור שלכם.
עורך תבניות פשוט ומתקדם (Drop & Drag) מאפשר לכם לערוך ולעצב אימיילים רספונסיביים) מותאמים לכל מסך מחשב או מכשיר נייד (בצורה פשוטה, מהירה ומקצועית תוך דקות! התאימו את עיצוב הניוזלייטר לצרכים של קהל היעד שלכם. תוכלו להוסיף טקסט, תמונות, תמונות GIF ,כפתורים ואייקונים של רשתות חברתיות וכן לצרף קבצים לדיוור שלכם.
עורך תמונות מתקדם אשר בעזרתו תוכלו לעצב תמונה באופן עצמאי ופשוט. להוסיף לתמונה שלכם רקע, מסגרת, כיתוב, לשנות לה סגנון (וינטג', שחור-לבן וכו') לשנות את הגודל של התמונה ועוד..
קובץ GIF – הוא אלמנט ויזואלי שנראה כמו תמונה ומתנהג כמו סרטון.
תוכלו לייצר קובץ GIF ע"י בחירת התמונות שלכם, תיזמון קצב החלפת התמונות, הגדרת גודל התמונה ועוד. את התמונות שעיצבתם ויצרתם תוסיפו לדיוור שהכנתם.
עורך תמונות מתקדם אשר בעזרתו תוכלו לעצב תמונה באופן עצמאי ופשוט. להוסיף לתמונה שלכם רקע, מסגרת, כיתוב, לשנות לה סגנון (וינטג', שחור-לבן וכו') לשנות את הגודל של התמונה ועוד..
קובץ GIF – הוא אלמנט ויזואלי שנראה כמו תמונה ומתנהג כמו סרטון.
תוכלו לייצר קובץ GIF ע"י בחירת התמונות שלכם, תיזמון קצב החלפת התמונות, הגדרת גודל התמונה ועוד. את התמונות שעיצבתם ויצרתם תוסיפו לדיוור שהכנתם.
יש לכם אפשרות לתת לנמענים שלכם את התחושה שהדיוור נשלח במיוחד עבורם. וזאת ע"י שימוש בכלי הפרסונליזציה. כלי זה מאפשר להתאים את נושא הדיוור, הכותרת ואפילו התוכן לכל נמען באופן ספציפי. ניתן להוסיף את שמו של הנמען או
כל פרט אישי אחר הרלוונטי לאותו נמען. כלי הפרסונליזציה הופך את הדיוור לאמצעי שיווקי אישי וישיר.
יש לכם אפשרות לתת לנמענים שלכם את התחושה שהדיוור נשלח במיוחד עבורם. וזאת ע"י שימוש בכלי הפרסונליזציה. כלי זה מאפשר להתאים את נושא הדיוור, הכותרת ואפילו התוכן לכל נמען באופן ספציפי. ניתן להוסיף את שמו של הנמען או כל פרט אישי אחר הרלוונטי לאותו נמען. כלי הפרסונליזציה הופך את הדיוור לאמצעי שיווקי אישי וישיר.
תיזמון הדיוור הוא חלק חשוב מאוד בקמפיין פרסומי או בכלל בקשר ישיר עם הלקוחות. יש לכם את האפשרות לתזמן את הדיוור שלכם לפי תאריך ספציפי שתגדירו, כמו "יום הולדת", "תאריך פקיעת ביטוח", "תאריך הרשמה" או כל תאריך אחר שתבחרו, כמו גם את השעה שבה תישלח ההודעה.
בעולם השיווק הדיגיטלי שלנו אנו מקבלים מאות מיילים ביום, וכך יוצא שחלק
גדול מהדיוורים לא נפתחים כלל מכל מיני סיבות. על מנת להגדיל את אחוזי הפתיחות של הדיוור שאתם שולחים לנמענים, אנו נותנים לכם את האפשרות לבצע שליחה חוזרת של המייל רק לנמענים שטרם פתחו את המייל הראשון. אופציה זו מגדילה באופן משמעותי את אחוזי הפתיחות של הדיוור. יש אפשרות לתזמן מראש
את תאריך השליחה החוזרת.
לא מספיק לשלוח הודעות דיוור לנמענים. אנחנו רוצים לדעת גם שהם קיבלו את הדיוור ופתחו אותו. את כל המידע הזה תוכלו לקבל בזמן אמת בדוחות במערכת. הדוחות מפרטים את הנמענים שקיבלו את הדיוור, הנמענים שפתחו את הדיוור, נמענים שגויים ואת סיבת השגיאה, נמענים שהוסרו ועוד.
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים