הספירה לאחור החלה…
מונה ספירה לאחור – שעון ספירה לאחור מהי ספירה לאחור? ספירה לאחור היא רצף שסופר לאחור לזמן בו יתרחש אירוע מסויים. עם ספירה לאחור, תוכלו
דף הבית » בלוג
מונה ספירה לאחור – שעון ספירה לאחור מהי ספירה לאחור? ספירה לאחור היא רצף שסופר לאחור לזמן בו יתרחש אירוע מסויים. עם ספירה לאחור, תוכלו
אנו נמצאים בעידן בו השיווק והפרסום של עסקים נעשה במדיות הקטנות, משמע דרך האי-מיילים והמכשירים הניידים של האנשים. השיווק הוא ישיר ופורץ לאזור הפרטי של
משרד התקשורת החליט על רגולציה חדשה בנושא זיהוי השולח בהודעת סמס (SMS) – אשר מטרתה למנוע התחזות ושימוש במספרי טלפון של אחרים בשליחת הודעות סמס
מהו שיווק ישיר ואפקטיבי? ומה חשוב לדעת כדי להצליח בשיווק ישיר? כאשר אתה רוצה להגיע ללקוחות שלך באופן מדוייק ואפקטיבי השקעת משאבים בשיווק ישיר וממוקד
כאשר אנחנו שולחים SMS או מייל שיווקי ללקוחות שלנו – אנחנו מוסיפים לעיתים את פרטי העסק שלנו – כמו – שם, טלפון ו- כתובת. אז
כולנו משתמשים ב Whatsapp והיישומון הפך להיות כלי עסקי רב עוצמה. למה דווקא בוואטסאפ? נכון להיום וואטסאפ היא אפליקציית התקשורת המובילה בעולם, עם מעל ל-2
Timing Is Everything אבל כשזה מגיע לשליחת דיוור אלקטרוני זה באמת כמעט הכל. אחרי שהשקעתם זמן יקר בעיצוב, כתיבה, גיבוש רשימות תפוצה ובדיקות הקמפיין השיווקי
מקובל להגדיר "רשימת תפוצה" כרשימת לקוחות (או לקוחות פוטנציאלים), אשר אליהם נרצה להפיץ מסרים שיווקיים בדרך זו או אחרת. המטרה: לבנות רשימת תפוצה מנצחת! מהי
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים