שליחת הודעות עם מסר שיווקי בתפוצה רחבה עם אחוזי פתיחה גבוהים וביצועים מיידיים – על מה אנחנו מדברים?
יש שיגידו על הודעות סמס.
יש שיגידו על הודעות וואטסאפ.
אז מה בעצם עדיף? סמס או וואטסאפ?
מה יהיה יעיל יותר עבור העסק שלנו?
מה יביא לנו יותר תוצאות?
היכן כדאי ומתאים יותר לשלוח הודעות עם מסר שיווקי?
כיצד נדע לבחור בין סמס או לבין וואטסאפ?
1. התאמה ראשונית – התאמה של הפלטפורמה דרכה אנחנו משווקים (SMS או וואטסאפ במקרה שלנו) למטרה שלנו.
חשוב שנבדוק מראש האם התוכנה נועדה להפצת מסרים, האם הלקוח יכול להשיב בקלות למסר ששלחנו אליו והאם קיימים כלים נוספים בתוכנה שיאפשרו לנו לשפר את השיווק?
2. כלים לשיפור תוצאות -אנחנו רוצים לשפר כל הזמן את התוצאות שאנו מקבלים, ובשביל זה צריך כלים מתקדמים.
3. חוק הספאם – אחד הדברים שהכי חשובים לכל משווק הוא אפשרות ההסרה האוטומטית, וזאת כדי להימנע מקנסות ותביעות.
4. תיאום ציפיות מול הלקוח – כשאנחנו שולחים איזשהו פרסום או מסר ללקוח, חשוב מאוד שנדע לפנות אליו בצורה שבה הוא מצפה שנפנה אליו.
לסיכום – נבחן את כל הנקודות המובאות לעיל כדי להחליט, כל עסק לעצמו, האם יעיל יותר ומתאים יותר עבורו לשלוח מסר שיווקי דרך הוואטסאפ או דרך הודעות SMS.
וואטסאפ היא תוכנת מסרים פופולארית מאוד אך יש לבחון האם מתאימה לכל מסר שיווקי.
כיום ניתן לשלוח הודעות וואטסאפ לתפוצה רחבה גם דרך מערכות דיוור ו-SMS .
בשליחת SMS נוכל לבצע עשרות קמפיינים אוטומטיים שונים, ליצור חיבור ישיר עם הלקוח ולהגדיל מכירות ואפקטיביות יותר מכל ערוץ תקשורת אחר. זאת כמובן אם נשתמש במערכת הדיוור המתאימה ביותר..
אתם עוד לא איתנו ? הצטרפו אלינו…